Vi samlades mitt i sommaren för kommunpolitikmöte, så här gick det! | Sverigedemokraterna Stockholms stad

Vi samlades mitt i sommaren för kommunpolitikmöte, så här gick det!

Ett dedikerat gäng framtida kommunpolitiker samlades på kansliet lördagen den 26/7 för att under en hel dag grillas i hur staden styrs, vad vi i Stockholms stad står för, samt finbesök från Eskilstuna i form av Kim Fredriksson som är aktiv kommunpolitiker för Sverigedemokraterna.

Här ser vi Kim berätta om turerna i hans Eskilstuna och vad han lärt sig genom åren

Kim föreläser

Kim var inte den enda som var på plats. Styrelseledamöterna Martin Westmont och Mia Danielsson höll en utmärkt genomgång av stadens politik, ordförande Christoffer Dulny berättade vad som händer i stadshuset från att vi kommer in till vi lägger budget. Lotta Nordfeldt avslutade på ett utmärkt sätt genom att berätta om sina erfarenheter inom både landsting och kommun där hon varit verksam under flertalet år.

Trots att vi suttit inomhus hela dagen med fantastisk sol utanför så var alla på ett strålande glatt humör efter en lyckad dag. Bildbeviset finner ni nedan

Ett gäng glada laxar