Upp till kamp! | Sverigedemokraterna Stockholms stad

Upp till kamp!

Vi må ha stått med mössorna i hand länge nu, svenska folket, men som alltid tidigare i historien reser vi oss när det är dags att försvara vårt land. Vi sverigedemokraterna tar inte lättvindigt på vårt uppdrag som Sveriges tredje största parti. Det är just för att vi representerar en tyst massa som det nu var dags att stå upp för det vi tror på. Det är dags att minska invandringen till landet. För att rädda det. Om flera tusen års historia lärt mig något (jag är ju lärare) så är det att vi är ett starkt, stolt folk som håller ihop och kämpar när det krävs. Aldrig har jag varit stoltare över att vara svensk och sverigedemokrat som jag är i dag. Nu är vår stund. Vår stund att vända kölen på fartyget Sverige och styra mot bättre tider.

Vad än de andra eller media säger: vår budget hade varit den bästa för Sverige. Vi hade gett pensionärerna den lägsta skatten, de ensamstående mest hjälp och alla de som behöver samhällets hjälp en värdig tillvaro. Men när vi stod med två dålig alternativ och vid ett bord där ingen ens pratade med oss, då var valet givet. Försök tysta oss nu. Försök att inte prata med oss nu. Vi är enade, starka och vi har valt vår väg för Sverige. Att Löfvén utlyste nyval var inte vårt val. I skrivandet stund är jag på väg in till Rapports studio för att prata om vad nyvalet innebär för oss i Stockholms stad.

Om ni vill se svart på vitt, siffror över invandringen, se Mattias Karlsson och Oscar Sjöstedts presentation från dagen då SD fällde regeringens budget här: http://sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2014/12/finalpp.pdf

Upp till kamp stolta folk! Vi ses i valrörelsen med början i januari.

Som alltid, eder fru ordförande,

Maria Danielsson

1901328_578517768944122_4160419949743109894_n