Kommunpolitik | Sverigedemokraterna Stockholms stad

Kommunpolitik

Plattformen för länets och kommunens politik börjar att närma sig sin slutliga form för oss Sverigedemokrater Stockholms Stad. Styrelsen med Christoffer Dulny i spetsen bjöd in stadens medlemmar till ett möte för att presentera utkasten för de 12 program som snart är redo.

Kommunpolitiken har arbetats fram i olika grupper under två års tid, så vi var inte så lite stolta att äntligen få presentera stora delar av den. Mötet var över förväntan välbesökt och det var mycket trevligt och gemytligt. Det pratades politik i tre timmar. Vilken succé!

Nyfiken på att läsa programmen i sin helhet? I utskicket som går ut imorgon (7 mars) kommer en länk till en sida där alla program ligger.  Man behöver också ett passord, som även det står i brevet ni får. Alla medlemmar inom SD Stockholms Stad får utskicket. Det är tillika den andra inbjudan till årsmötet, som hålls den 22 mars. Väl mött alla politikintresserade där ute. Valåret är i full gång!

IMG_0374

Christoffer Dulny, vice ordförande Stockholms Stad

IMG_0395

Mia Danielsson, valsamordnare, föredrar utbildning

IMG_0382

Doktor Rickard Wall pratar infrastruktur. Intresset var stort och frågorna många.

IMG_0387

Martin Westmont, idrott och kultur, bland andra program.